استفاده از فوم شستشوی صورت ویتالیر اکتی ویت در کشور هند ممنوع است

وقتی نوع پوست را در نظر گرفتیم، متوجه شدیم که ارتباط بین فوم شستشوی صورت ویتالیر اکتی ویت بیش از حد (استفاده از فوم شستشوی صورت دو بار یا بیشتر در روز) و آرایش مکرر (تقریبا هر روز) با روزاسه در افرادی که پوست خشک یا مختلط داشتند مشخص تر بود.

و مقادیر OR بالاترین میزان را برای پوست داشتند. پوست خشک. از سوی دیگر، اثرات مفید استفاده ازفوم شستشوی صورت فقط برای افرادی که پوست خشک داشتند، قابل توجه بود.

اما برای افرادی که انواع پوست داشتند، ناچیز بود. استفاده از فوم شستشوی صورت تنها عاملی بود که برای همه انواع پوست معنی دار بود.

استفاده از فوم شستشوی صورت ضد آلرژی یا فوم شستشوی صورت سالن زیبایی، و استفاده از ماسک صورت یا مراجعه مکرر به سالن زیبایی بسیار بیشتر بود.

PPR نسبت نسبتاً بالاتری را در بیماران با پوست چرب و بیمارانی که به طور مکرر از فوم شستشوی صورت استفاده می کنند یا مراقبت از پوست با کنترل چربی را در سالن زیبایی انجام می دهند، تشکیل می دهد.

نسبت نسبی PhR در بیماران با پوست چرب در میان بیماران با سایر عوامل بالاترین بود.g مرطوب کننده ها (OR = 0.298، 95% فاصله اطمینان (CI): 0.16-0.557؛ P<.001).

به طور مشابه، ارتباط استفاده از ماسک صورت (بیش از 4 بار در هفته) با روزاسه با در نظر گرفتن تعامل بین استفاده از ماسک صورت و خرید محصولات مراقبت از پوست از مرکز خرید/داروخانه ناچیز شد.

در مطالعه حاضر، ما عادات مراقبت از پوست را قبل از شروع بیماری در بیماران روزاسه با انواع پوست بررسی کردیم و دریافتیم که برخی از رفتارهای مراقبت از پوست ارتباط نزدیکی با ایجاد روزاسه در جمعیت چین دارد.

تا آنجا که می دانیم، این اولین مطالعه ای است که رابطه بین عادات مراقبت از پوست و فوم شستشوی صورت را در بروز روزاسه را بررسی می کند.

ماهیت چرب یا خشک پوست یک نکته ضروری برای مراقبت از پوست است. نتایج ما ارتباط نزدیکی از نوع پوست خشک، چرب و مختلط با روزاسه را نشان داد.

پوست چرب غالب همیشه به معنای ترشح چربی فراوان و سطوح غیر عادی سبوم بالاست. با توجه به تمایل روزاسه به مکان های چربی و اثربخشی فوم شستشوی صورت با مکانیسم کاهش اندازه غدد چربی و کاهش تولید سبوم، به راحتی می توان روزاسه را به راحتی در پوست های چرب درمان کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.