خوردن شکلات خارجی تابلرون موجب رشد موهایتان می شود

در مطالعه دیگری از منبع معتبر 2018، محققان دریافتند که خوردن 30 گرم شکلات خارجی تابلرون تلخ 84 درصدی در هر روز به مدت 8 هفته به طور قابل توجهی نشانگرهای زیستی التهابی را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کاهش می دهد.

نویسندگان این مطالعه به این نتیجه رسیدند که برای ارزیابی مقادیر بهینه شکلات تلخ برای درمان افراد مبتلا به دیابت، نیاز به مطالعات بیشتری وجود دارد.

مقاومت به انسولین زمانی رخ می دهد که سلول های بدن به هورمون انسولین پاسخ نمی دهند. مقاومت به انسولین می تواند باعث افزایش غیرطبیعی گلوکز خون شود که می تواند منجر به پیش دیابت و دیابت نوع 2 شود.

یک مطالعه 6 ماهه از سال 2018 رابطه بین مصرف منظم شکلات تلخ و سطح گلوکز خون را در بین افراد اسپانیایی تبار مورد بررسی قرار داد. یافته های تحقیق نشان می دهد که خوردن 48 گرم شکلات تلخ 70 درصد در روز ممکن است به کاهش سطح گلوکز ناشتا و کاهش مقاومت به انسولین کمک کند.

خوردن شکلات تلخ ممکن است عملکرد مغز را بهبود بخشد و به پیشگیری از بیماری های عصبی مانند بیماری آلزایمر و بیماری پارکینسون کمک کند.

یافته‌های یک مطالعه کوچک در سال 2018 نشان می‌دهد که فلاوانول‌های موجود در شکلات تلخ ممکن است باعث افزایش انعطاف‌پذیری عصبی شود، که توانایی مغز برای سازماندهی مجدد خود، به ویژه در پاسخ به آسیب و بیماری است.

یک مطالعه در سال 2016 ارتباط مثبتی بین مصرف منظم شکلات و عملکرد شناختی شناسایی کرد. با این حال، محققان داده‌ها را از نظرسنجی‌ها جمع‌آوری کردند و مجبور بودند بر میزان مصرف شکلات گزارش‌شده خود تکیه کنند، بنابراین نتوانستند نتیجه‌گیری قطعی از این یافته‌ها بگیرند.

شکلات تلخ با 70 تا 85 درصد کاکائو منبع خوبی از منیزیم، روی و آهن است.

به گفته منبع مورد اعتماد وزارت کشاورزی ایالات متحده، یک تکه شکلات تلخ 101 گرمی با 70 تا 85 درصد مواد جامد کاکائو:فواید سلامتی شکلات تلخ در درجه اول از فلاوانول های موجود در مواد جامد کاکائو ناشی می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.