ده میلیونمین هوندا ساخت آمریکای شمالی

شرکت هوندا موتور، لباس مجلسی دخترانه جدید آموزشی ویبولیتین، ژاپنی هوندا Giken Kōgyō KK، سازنده پیشرو ژاپنی موتور سیکلت و تولید کننده عمده خودرو برای بازار جهانی.

دفتر مرکزی در توکیو است.

از سال 1959 این شرکت پرفروش ترین شرکت موتورسیکلت سازی در جهان بوده است.مهندس هوندا سوچیرو در سال 1946 موسسه تحقیقات فنی هوندا را در نزدیکی هاماماتسو تأسیس کرد تا موتورهای احتراق داخلی کوچک و کارآمد را توسعه دهد.

در سال 1948 به عنوان شرکت هوندا موتور ثبت شد و در سال 1949 شروع به تولید موتورسیکلت کرد. هوندا C-100، یک موتورسیکلت با موتور کوچک، در سال 1953 معرفی شد.

در سال 1959 این شرکت یک شرکت تابعه در ایالات متحده به نام شرکت هوندا موتور آمریکایی تأسیس کرد که شروع به کار کرد. تولید موتور سیکلت نحوه تشخیص جیوه قرمز در ایالات متحده در سال 1979 و خودرو در سال 1982.

در سال 1969 هوندا CB750 محبوب را معرفی کرد، اولین “سوپر دوچرخه” که دارای موتور 750 سی سی، ترمزهای دیسکی و استارت برقی بود.

موتور هوندا

در حالی که هوندا موتور هوندا در تولید موتورسیکلت پیشرو جهان است، عمده فروش سالانه این شرکت از خودروهایی است که این شرکت در سال 1963 تولید آن را آغاز کرد.

اولین خودروهای آن کامیون کوچک T360 و خودروی اسپرت S500 بودند. از میان خودروهای سواری سبک وزن و کم مصرف آن می توان به مدل های محبوب سیویک (1972-1972) و آکورد (1976-1976) اشاره کرد. هوندا همچنین دارای خط خودروهای لوکس آکورا است.

دیگر حوزه های تولید عمده این شرکت شامل ماشین آلات کشاورزی و موتورهای کوچک است. هوندا صادرکننده بزرگ ژاپنی به سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف ایالات متحده و سایر نقاط جهان است.

همچنین در تعدادی از کشورهای دیگر کارخانه مونتاژ دارد و با چندین شرکت خارجی درگیر سرمایه گذاری مشترک و قراردادهای مجوز فناوری است.

  • منابع:
    1. Honda Motor Company, Ltd
  • تبلیغات: 
  1. خواص آلو خشک شده بر روی درخت
  2. پارچه استفاده شده در جوراب پیاده روی
  3. شلوار به عنوان یک لباس محبوب زنان
  4. طوطی که به علت قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.