لنت ترمز شرکتی تیبا که به هیچ عنوان خراب نمی شود

لنت ترمز شرکتی تیبا یک صفحه فلزی است که پوشش اصطکاک روی آن ثابت شده است – بخشی که روی دیسک فشرده می شود. اندازه و شکل صفحه در خودروهای مختلف متفاوت است، اگرچه در برخی موارد ممکن است لنت ها متناسب با برندهای مختلف خودرو باشند.

این در صورتی اتفاق می‌افتد که برندها متعلق به همان نگرانی باشند. به عنوان مثال، لنت های یک پژو مسافرتی 2021 می توانند در یک اوپل زافیرا مدل 2021 قرار بگیرند زیرا از نظر فنی یک خودرو هستند.

پوشش اصطکاکی با یک چسب مخصوص مقاوم در برابر حرارت و آب به صفحه فلزی متصل می شود. آستر روی لنت ترمزهای درام را می توان با پرچ به جای چسب ثابت کرد.

کفشک برای ترمز دیسکی. لایه بالایی یک صفحه فلزی است. همه چیز زیر یک پوشش اصطکاکی است. در هنگام ترمزگیری با دیسک ترمز تماس می گیرد.

لنت ترمز
Elements and design of the front brake mechanism of a modern car, brake caliper, brake disc. View of the car from below when the car is raised. Timely service of brake mechanisms in service centers.

کفش برای ترمز دیسکی. لایه بالایی یک صفحه فلزی است. همه چیز زیر یک پوشش اصطکاکی است. در هنگام ترمزگیری با دیسک ترمز تماس می گیرد.
کفشک برای مکانیزم ترمز درام. همچنین یک مورد فلزی و یک آستر اصطکاکی. در هنگام ترمزگیری با سطح داخلی درام ترمز تماس می گیرد.
بلوک برای مکانیزم ترمز درام. همچنین یک مورد فلزی و یک آستر اصطکاکی. در هنگام ترمزگیری با سطح داخلی درام ترمز تماس می گیرد.
علاوه بر پایه فلزی و آستر اصطکاکی، کفش ممکن است دارای عناصر دیگری نیز باشد:

گیره یا فنری که لنت را در موقعیت خود نگه می دارد. آنها می توانند از بلوک جدا باشند و روی آن ثابت شوند. صفحه ای ضد جیغ که صدای لنت هنگام ترمز را کاهش می دهد و انتقال گرما به کالیپر و پیستون ترمز را دشوار می کند تا روغن ترمز نجوشد.

می توان آن را به بلوک چسباند و از چندین لایه مواد پلیمری تشکیل شده است، می تواند یک لایه توده لاستیکی باشد یا می تواند یک صفحه فلزی جداگانه باشد.

یک سنسور سایش یا یک دستگاه ابتدایی تر – یک کرکر. در زمان مناسب، نشان می دهد که زمان تعویض لنت ها فرا رسیده است. بعداً در مورد چنین دستگاه هایی با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.