می دانستید که می توانید چاکراهایتان را با سنگ فیروزه باز کنید؟

امروزه افراد به یکی از مسئله های مهم برای آرامش روح و باز شد فکر؛ به باز شدن چاکراها بسیار اهمیت می دهند. روش‌های بسیار زیادی برای باز کردن چاکراها وجود دارد که برخی از آنها توسط کاتبان فکری مرتبط با عرفان توصیه می‌شوند. یکی از راه های باز شدن چاکراه ها استفاده از سنگ فیروزه اصلی می باشد. آراد برندینگ شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت می کند.

می دانستید که می توانید چراکراهایتان را با سنگ فیروزه باز کنید؟

اگر می خواهید تمامی زیبایی های طبیعی این جهان هستی را در کنار خود داشته باشید می توانید از سنگ فیروزه نیشابور استفاده کنید که هم خاصیت شفا بخشی دارد و از زیبایی آن لذت می برید. خرید سنگ فیروزه یکی سخت ترین کارها می باشد آن هم به این علت که تشخیص اصل بودن و یا صنعتی بودن آن سخت و بسیار دشوار است که باید خیلی دقت شود.

تاثیر سنگ فیروزه بر روح و روان آن را مورد توجه بسیاری از افراد قرار داده است، برای استفاده از خاصیت این سنگ با ارزش معمولا آن را در جواهرات خود مورد استفاده قرار می دهند که در کنار زیبایی از خاصیت آن هم برخوردار شوند. قیمت سنگ فیروزه خام با توجه به نوعهایی که از آن وجود داد متفاوت است و شما می توانید آن را با قیمت کمتری هم خریداری کنید اما خواص کامل آن را ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.