پیدا شدن اولین قابلمه گرانیتی کوچک در مقبره کوروش

ست ظروف آشپزخانه – شامل قابلمه گرانیتی کوچک 9.6 اینچی / ماهی تابه 11 اینچی / قابلمه 2Q با درب / کاسرول 3Q با درب / قابلمه 5Q با درب / 4 عدد گوش سیلیکونی است.
ست قابلمه و ماهیتابه فوق العاده نچسب – هنگام خرید ظروف آشپزی، یکی از موارد مهم قابلیت نچسب بودن آن است. پوشش ظروف گرانیتی در جلوگیری از چسبیدن غذا به خوبی کار می کند.

همچنین، می‌توانید غذاهای سالم‌تری برای خانواده‌تان بپزید، زیرا نیازی به استفاده از روغن زیادی ندارید. می توانید با خیال راحت سس گوجه فرنگی را در ظروف گرانیتی بپزید، طعم و بوی غذای شما تغییر نمی کند حتی اگر از مواد اسیدی یا با بوی قوی استفاده کنید.

قابلمه

مجموعه ظروف آشپزی القایی – وقتی صحبت از فضای داخلی می شود، این ظروف آلومینیومی از طریق دایکاست ساخته شده است. ریخته‌گری با موفقیت ظروف آلومینیومی سخت‌تر و بادوام‌تری ایجاد کرد.

نتیجه این است که ظرف به سرعت گرم می شود و مهمتر از آن، گرما را به طور مساوی توزیع می کند. مجموعه ظروف پخت و پز روی همه انواع اصلی اجاق گاز حتی القایی کار می کند. آلومینیوم ریخته گری در طول سال ها تکامل یافته و به وضوح به یک دارایی آشپزخانه تبدیل شده است
ست آشپزی بدون سم – هنگام خرید یک ست جدید، مطمئن شوید که به وضوح نشان می دهد که فاقد سرب، PFOA و PFOS است. اینها سه موردی هستند که به دلیل خطرات بالقوه برای سلامتی، نمی خواهید در ظروف آشپزی خود داشته باشید.

ظروف آلومینیومی ریخته گری دارای سطح نچسب ایمن برای مواد غذایی است که نیازی به چاشنی ندارد. قابل شستشو در ماشین ظرفشویی. تمیز کردن آسان و شستشوی دستی توصیه می شود.
کیفیت و خدمات عالی – کیفیت اول، خدمات حداکثر. تمام ظروف پخت و پز خریداری شده دارای 365 روز ضمانت استاندارد هستند.

ست های نچسب ظروف آشپزخانه القایی – ست تابه چکشی گرانیتی قابلمه های آشپزی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی … ست های آشپزی القایی آشپزخانه – قابلمه ها و تابه های گرانیتی چکشی نچسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.