چای در قوری چینی اصفهان به رنگ طلایی در می آید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مرتکب می شوید این است که در اینترنت به دنبال قیمت قوری چینی اصفهان سرامیکی صنایع‌دستی» باشید. این همان چیزی است که برای اولین بار در گوگل با آن مواجه خواهید شد.

ضبط چایی-renaissance.com، لطفا اینها را قوری های خانگی تصور نکنید! تقریباً تمام قوری‌هایی که می‌بینید به صورت صنعتی، در چین یا جاهای دیگر تولید انبوه می‌شوند، اما مطمئناً از کارگاهی که شما آن را «صنعتی» می‌دانید بیرون نیامده‌اند.

این اصطلاح برای مدت طولانی بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از واژه صنعتگر بدون درخواست مجوز از کمیسیون صنعتگر ممنوع است. از سوی دیگر، به محض اینکه قطعات در Ikea فروخته نمی شوند، اصطلاح “صنعتی” در همه جا استفاده می شود.

چگونه قوری های دست ساز واقعی را پیدا کنیم. آیا به دنبال یک قوری ساخته شده با دست، توسط سفالگری هستید که برای چرخاندن، مدل سازی، تزئین هر قسمت از این قوری معروف وقت گذاشته است؟

پیدا کردن آن در اینترنت برای شما دشوار خواهد بود. جستجوهای گوگل با سایت هایی که چای و قوری ارزان می فروشند آلوده است. علاوه بر این، صنعتگران به ندرت وب سایت دارند و بنابراین ظاهر شدن در آنجا برایشان مشکل است.

برای یافتن قوری های دست ساز در گوگل، باید عبارات مناسبی مانند «قوری سرامیکی دست ساز» را جستجو کنید. همانطور که در اطراف حفاری می کنید، در نهایت تعدادی تکه های زیبا پیدا خواهید کرد.

باید توجه داشته باشید که سازندگان در بین فروشندگان محصولات صنعتی در Etsy غرق شده اند (می توانید این مقاله در مورد فروش سرامیک در Etsy را بخوانید). یافتن محصولات صنایع دستی دشوار است، اما اگر با دقت جستجو کنید امکان پذیر است.

مراقب باشید در مقابل، به عنوان مثال، این فروشنده قوری هایی را ارائه می دهد که بیشتر شبیه نقاشی چینی هستند. دکور هنری است، اما قوری نه.

با این حال، در مقابل، قوری های دست ساز وجود دارد که در تایلند ساخته شده اند، بنابراین هزینه زندگی به اندازه فرانسه گران نیست!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.