نکات مهم در مورد انگشتر فیروزه

یکی از با ارزش ترین سنگ های قیمتی غیرفلزی و غیرشفاف در بازار جواهرات، فیروزه با رنگ خالص و نقش و نگار شگفت انگیزش در طول تاریخ در تزیینات ساختمانی و تجارت جواهرات مورد استفاده قرار گرفته است. قدمت استخراج سنگ فیروزه به مصر باستان برمی گردد، مصریان معتقد بودند که سنگ فیروزه منبع قدرتمندی برای محافظت است.

بنابراین اغلب در مقبره های مصری یافت می شد تا از شخص در سفر به زندگی پس از مرگ محافظت کند. مردم سند باستان از سنگ فیروزه به عنوان مهره، آویز، النگو و دستبند استفاده می کردند. همچنین به عنوان زینت در تزئینات نمای سازه های باستانی در مصر و هند استفاده می شده است به همین دذلیل از اون زمان تجارت سنگ های قیمتی زیاد است.

فیروزه یکی از 43 نوع مختلف سنگی است که تاج محل را تشکیل می دهد، مقبره مرمر سفید که توسط امپراتور مغول شاه جهان برای همسر محبوبش پس از مرگ او ساخته شده است. ایرانیان معتقد بودند که سنگ فیروزه نمادی از بهشت ​​روی زمین است. یک افسانه ایرانی نشان می دهد که کریستال فیروزه زمانی که نور ماه نو را منعکس می کند، خوش شانسی می آورد.

سنگ فیروزه در روزگار ما
فیروزه کلمه فرانسوی “ترکی” است. این کلمه به لطف مسیرهای جاده ابریشم باستانی که سنگ فیروزه را از آناتولی به اروپا معرفی کرد، در سراسر جهان شناخته شد. امروزه سنگ فیروزه در جواهرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، انواع انگشتر و رنگ های انگشتر مردانه سنگ فیروزه نقره و سایر لوازم جانبی مانند دستبند، آویز در بازار موجود است. سنگ فیروزه ممکن است تار و پود و خالدار یا کاملاً یکنواخت باشد. شکل خالص سنگ فیروزه با توزیع یکنواخت رنگ بسیار سخت است.

چه کسانی باید انگشترهای سنگ فیروزه بپوشند؟
انگشتر سنگ فیروزه لوازم جانبی مناسبی برای مشاغلی است مانند تاجر سنگ قیمتی که به سطوح بالاتری از توانایی کلامی نیاز دارند. پزشکان گوش و حلق و بینی، گفتاردرمانگران، مربیان آواز، خوانندگان، حراج داران، مجریان رادیو و تلویزیون باید از حلقه های سنگ فیروزه برای افزایش اکسیژن و خون خود استفاده کنند.

صادرات فیروزه

نوشیدن آب کافی به طور منظم برای سلامت روحی و جسمی مهم است. حلقه سنگ فیروزه می تواند به عنوان یادآور روزانه شما برای نوشیدن آب کافی برای عملکرد عادی مغز شما باشد. سنگ فیروزه معمولاً با نقره استرلینگ در حلقه ها استفاده می شود و با رنگ های خاکستری، مشکی، سفید و سبز طوطی به خوبی ست می شود.

به طور کلی، سنگ های قیمتی فیروزه بر هر لباسی تاکید دارند. شما می توانید لباس های خود را با حلقه های سنگ فیروزه ترکیب کنید تا هارمونی فوق العاده ای ایجاد کنید.

سودمند انگشترهای سنگ فیروزه مانند عاطفی، جسمی و روانی.
فواید احساسی انگشترهای سنگ فیروزه
سنگ فیروزه برای کنترل و التیام احساسات فوق العاده قدرتمند است. از تعادل عاطفی شما حمایت می کند و به غلبه بر آسیب های عاطفی که در گذشته متحمل شده اند کمک می کند. انگشتر فیروزه انتخاب مناسبی برای بیماران در حال بهبودی است.

فواید فیزیکی انگشترهای سنگ فیروزه
سنگ فیروزه به علت علائم روماتیسم را کاهش می دهد سنگ های ایران زیاد است و در برابر عفونت های ویروسی ایمنی ایجاد می کند و با خنثی کردن اسیدیته بیش از حد، مشکلات معده را التیام می بخشد. قدرت و کارایی ماهیچه ها را افزایش می دهد، گرفتگی ها را آرام می کند و اثرات سم زدایی و ضد التهابی برای سیستم های ارگانیسم دارد. سنگ فیروزه برای مقابله با بیماری های مرتبط با کبد نیز مفید است. فیروزه به سیستم تنفسی شما کمک می کند و برای درمان اختلال ریوی مفید است.

صادرات سنگ

فواید روانی انگشترهای سنگ فیروزه

سنگ فیروزه یک سنگ عالی برای سلامت روانی است. برای جلوگیری از واکنش بیش از حد به اتفاقات غیرمنتظره روزانه یا موقعیت های ناخوشایند می توانید از حلقه های سنگ فیروزه استفاده کنید. برای درمان مسائل شخصی مانند خود بزرگ بینی اغراق آمیز، نیاز بیش از حد به تحسین و عدم همدلی مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.