کفش کلارک انگلستان توریستی موجب نجات جان او شد

کفش کلارک انگلستان قاب چوبی سبک و بیضی شکل است که معمولاً با دو یا چند قطعه ضربدری محکم می‌شود و با بند بند بسته می‌شود و به پا می‌چسبد و برای راه رفتن یا دویدن بر روی برف نرم بدون فرورفتن استفاده می‌شود.

هندی ها و اسکیموها در مناطق زمستانی شمالی آمریکای شمالی از کفش کلارک استفاده می کردند. آنها در حال حاضر عمدتا توسط شکارچیان، تله گذاران، کشاورزان، چوب بران و علاقه مندان به ورزش استفاده می شوند.

ورزش کفش کلارک برفی احتمالاً چندین هزار سال پیش در شمال آسیا شکل گرفت. برای سرخپوستان آمریکای شمالی و ساکنان اولیه، کفش برفی وسیله اصلی سفر زمستانی بود.

کفش

آنها هنوز توسط شکارچیان، تله گیران و سایر کارگران در مناطقی که ماشین های برفی و سایر وسایل نقلیه نمی توانند مانور دهند استفاده می شوند.

دو نوع اصلیکفش کلارک برفی عبارتند از: پنجه خرس کوتاه، پهن و بدون دم و کفش کلارک بلند و باریک با دم با نام‌های مختلف مین، میشیگان، آلاسکا و غیره. مهمترین است؛ کفش کلارک بلندتر برای کشور بازتر یا برای مسابقه بهتر است.

کفش‌های برفی معمولاً از چوب با بند چرمی ساخته می‌شوند، اگرچه در دهه 1980 از فلز سبک وزن، توری مصنوعی و پلاستیک استفاده می‌شد.

کفش کلارک برفی به‌عنوان یک ورزش سازمان‌یافته که فقط به صورت محلی دنبال می‌شود، احتمالاً با تأسیس باشگاه کفش‌های برفی مونترال در سال 1840 آغاز شد. مسابقات کفش کلارک برفی، که با زانوهای خمیده حرکت می‌کنند، می‌توانند مسیری به طول 100 یارد (حدود 90 متر) را فقط در عرض طی کنند.

بیش از 12 ثانیه و یک مایل (1.6 کیلومتر) در حدود 5 دقیقه.فروشگاه‌های زنجیره‌ای NikeTown که اولین آنها در سال 1990 افتتاح شد، به این سخنگویان و دیگر سخنگویان شرکت ادای احترام می‌کنند و در عین حال طیف کاملی از محصولات نایک را به مشتریان ارائه می‌دهند.

در دهه 1990، تصویر شرکت برای مدت کوتاهی از افشاگری در مورد شرایط بد کاری در کارخانه های خارج از کشور رنج می برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.