استفاده از پالت پلاستیکی دامداری برای ساخت تخت پادشاه عربستان

پالت‌ها را می‌توان با استفاده از استراتژی «تجمیع» مدیریت کرد که در آن پالت پلاستیکی دامداری بدون انتقال به مشتریان اجاره داده می‌شوند.

مالکیت در استراتژی ادغام، پالت ها معمولاً به روشی خاص برای شرکت علامت گذاری می شوند (مثلاً با استفاده از یک رنگ خاص که امکان ردیابی چرخه عمر پالت ها را فراهم می کند).

علاوه بر این، ردیاب‌های شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) به طور فزاینده‌ای توسط پولت‌پولرها استفاده می‌شوند کهامکان جمع آوری داده ها در چرخه عمر پالت و مکان آن در سراسر زنجیره تامین را فراهم می کند.

پالت

در استراتژی خرید/فروش، پالت‌ها آزادانه در بازار مبادله می‌شوند و تخمین دقیق شدت استفاده از آن‌ها غیرممکن است. پالت ها همچنین می توانند در طول چرخه عمر خود تعمیر شوند تا عمر مفید آنها افزایش یابد.
افزایش تقاضا برای پالت ها، رقابت فزاینده در بازار، و همچنین معرفی مواد جدید، مانند کامپوزیت ها، به طور متقابل نیاز به ارزیابی اثرات زیست محیطی آنها را برانگیخته است.

مجموعه قابل توجهی از تحقیقات انباشته شده است که تا حدی در قوانین دسته بندی محصولات توسعه یافته در آمریکای شمالی تجسم یافته است.با این حال، هیچ بررسی جامعی از ادبیات موجود تا کنون منتشر نشده است.

این مطالعه به طور سیستماتیک ادبیات ارزیابی چرخه عمر پالت ها را همانطور که مشخص شده است مرور می کند. این بررسی با استفاده از رشته های جستجوی “pallet*” و “life cycle ارزیابی” در عنوان، چکیده و کلمات کلیدی SCOPUS و انجام شد.

پایگاه داده Web of Science . جستجو برای هر پایگاه داده 21 نتیجه (در مجموع 42) به دست آورد. به غیر از منابع شناسایی شده در پایگاه های اطلاعاتی، شش منبع دیگر در اینترنت یافت شد.

در مجموع 34 مطالعه پس از حذف موارد تکراری باقی مانده است. از میان آنها، چهار مطالعه به نام‌های توسط نویسندگان قابل بازیابی نبودند.

بنابراین، 30 مقاله از نظر واجد شرایط بودن برای گنجاندن در فرآیند بررسی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این میان 14 مطالعه خارج از محدوده این مقاله بودند.