شخصی با فروش روشویی کابینتی زمزم به فرد میلیاردر تبدیل شد

هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه نصب روشویی کابینتی زمزم در آشپزخانه با دستان خود، باید در نظر داشت که شما فقط می توانید یک نمای بالای سر را به تنهایی نصب کنید.

یک مدل یکپارچه نیازی به نصب ندارد و برش یک سوراخ یکنواخت با انتهای صاف گرد در یک ماده سخت (سنگ مصنوعی یا طبیعی) برای نصب خود به خود از نوع زیر میز در خانه بدون ابزار خاص غیر واقعی است.

قبل از نصب روشویی آشپزخانه، یک سیفون برای تخلیه آب و یک میکسر روی آن نصب شده است – این دستگاه ها باید از قبل خریداری شوند. قبل از نصب، لازم است تمام عناصر لوله کشی لازم را آماده و مونتاژ کنید

هنگام تعیین نحوه صحیح نصب روشویی، باید توجه داشت که هنگام نصب مدل سربار، به ابزار خاصی نیاز نیست. برای برش آن در میز کار لمینت ساخته شده از ام دی اف یا نئوپان، باید ابزار زیر را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که استفاده از اره چوب برای برش روی میز ضخیم یک فرآیند بسیار پر زحمت است که نیاز به تلاش باورنکردنی دارد، در حالی که کیفیت برش بسیار پایین خواهد بود. اگر راه دیگری وجود ندارد، بهتر است از تیغه ای با دندانه ظریف استفاده کنید.

روشویی

انواع ابزارهای چند منظوره به ساده سازی کار نصب کمک می کنند

نصب روشویی سقفی
متداول ترین ماده برای ساخت روشویی سقفی، فولاد ضد زنگ است، دارای لغزنده هایی است که در طرفین به ضخامت میزها خم شده است، گاهی اوقات یک قاب چوبی در داخل آن وارد می شود تا بست آن آسان شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، نصب یک روشویی آشپزخانه با دست خود روی یک کابینت مستقل با اندازه استاندارد مشکلی ایجاد نمی کند. قبل از شروع کار نصب، یک سیفون و یک میکسر با شیلنگ های انعطاف پذیر برای تامین آب باید در روشویی نصب شود – این امر اتصال بیشتر به سیستم لوله کشی و فاضلاب را ساده می کند. بسته به نوع روشویی، مراحل نصب متفاوت خواهد بود.

روشویی استیل ضد زنگ روی یک قاب چوبی. معمولا چنین مدل هایی دارای پین های راهنما هستند. در این حالت، سوراخ‌های نصب در انتهای بالایی دیواره‌های کابینت سوراخ می‌شود و قاب چوبی روی پین‌ها نصب می‌شود.

علاوه بر این، برای استحکام بخشیدن به سازه، می‌توانید روشویی را روی چسب نصب کنید یا با استفاده از پیچ‌های خودکار آن را از داخل به گوشه‌های فلزی ثابت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.