در رشت برای خرید هل سبز 20 گرمی بین دو مشتری در گیری شد

هل به دلیل عطر مطبوع، طعم دهنده همه کاره برای بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها و کاربردهای متعدد آن در درمان های محلی محلی، به عنوان ملکه ادویه ها شناخته می شود. زعفران و وانیل را به عنوان یکی از 3 ادویه گران قیمت می پیوندد.

هل سبز 20 گرمی به صورت تجاری در عطرها و به عنوان طعم دهنده در صنایع غذایی استفاده می شود، جایی که می توان آن را به گوشت، محصولات پخته شده، سوپ، محصولات میوه، ژله و ترشی اضافه کرد.

رایحه پیچیده آن به صورت های مختلف به صورت شیرین، مرکباتی، گرم، نعنایی، تند و گلی توصیف می شود. 3-5 این قابلیت انعطاف پذیری را دارد که هم غذاهای شیرین و هم خوش طعم را تقویت کند و بسته به دستور غذا می تواند به صورت غلاف یا دانه به صورت کامل اضافه شود.

یا به صورت پودر دانه، معمولاً به مقدار قاشق چایخوری. یک غلاف 1/5 قاشق چایخوری هل آسیاب شده و 1 قاشق چای خوری 2 گرم پودر تولید می کند.

به طور کلی، غلاف کامل در غذاهای گوشتی و برنجی در هند به طور گسترده ای استفاده می شود، در حالی که شکل آسیاب شده در نان های اسکاندیناوی ترجیح داده می شود.6 برای مثال، برنج هندی بریانی با 4 غلاف کامل تهیه می شود.

بیسکویت ها، نوشیدنی ها، شیر و پنیر با طعم هل در هند و سایر مناطق به بازار عرضه می شود. در خاورمیانه، پودر آن در هنگام دم کردن قهوه گهوا یا عربی به طور سخاوتمندانه اضافه می شود و می توان آن را به چای اضافه کرد.

شیرینی های محبوب در بسیاری از کشورها حاوی این ادویه هستند. به عنوان مثال، دسر هندی، نان تست شاهی، به 1 قاشق چایخوری ادویه آسیاب شده نیاز دارد. در مصر، طعم دسر سنتی ام علی را تقویت می کند.

این یکی از مواد تشکیل دهنده کاری است و 15 درصد از مخلوط ادویه گیاهی گارام ماسالا، ادویه رایج در آشپزی هندی را تشکیل می دهد. با در نظر گرفتن تمام این دستور العمل های منطقه ای، جای تعجب نیست که هند و عربستان سعودی از بزرگترین مصرف کنندگان هل هستند.

در عربستان سعودی، مصرف هل در بین ساکنان 500 گرم در 1000 گرم است، در حالی که میانگین مصرف جهانی 6.2 میلی گرم در هر 1000 است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.