انگشتر فیروزه زنانه مشهد اصفهان نیشابوری

انگشتر فیروزه زنانه مشهد یکی از انگشتر‌های محبوب در بین خانم‌های ایرانی است. علاوه بر آن بسیاری از کشور‌های خارجی نیز درصدد واردات این محصول باکیفیت به کشور خود هستند.

سنگ فیروزه به کار رفته در انگشتر فیروزه زنانه مشهد، از نوع سنگ اصل است.

طراحان این انگشتر بسیار خوش‌ذوق هستند و سعی می‌کنند تا جذاب و زیباترین طرح‌ها را به بازار عرضه کنند.

انگشتر فیروزه زنانه مشهد اصفهان نیشابوری

قیمت انگشتر فیروزه زنانه

قیمت انگشتر فیروزه زنانه کشور میانمار در میان صادرکنندگان سنگ فیروزه، رتبه اول را در جهان دارد. این کشور توانسته 56 درصد بازار جهانی سنگ فیروزه را تصاحب کند. از آنجا که مردم هند علاقه شدیدی به انگشتر فیروزه دارند، سالانه مقداری زیادی سنگ فیروزه به این کشور وارد می‌شود.

خوشبختانه کشور ایران با داشتن معادن فیروزه ناب و فراوان، غنی از سنگ فیروزه است. با توجه به ظرفیت ایران می‌توان سود هنگفتی از صادرات سنگ فیروزه کسب کرد. اما متأسفانه در حال حاضر حجم عظیمی از فیروزه صادرتی از نوع فیروزه خام می‌باشد. با تبدیل فیروزه خام به فیروزه فراوری شده می‌توان آن را چندین برابر قیمت در بازار‌های جهانی به فروش رسانید. فراوری فیروزه همچنین موجب اشتغال‌زایی می‌شود.

سنگ فیروزه فیروزه یک نوع سنگ خالص و قیمتی است. سنگ فیروزه یک ماده معدنی با ترکیبات مس (cu) و آلومینیوم (Al) است. سنگ فیروزه به علت وجود آهن و مس به کار رفته در آن است. سنگ فیروزه در صورتی که آب طبیعی درونش تبخیر شود، تغییر رنگ می‌دهد. همچنین تماس مواد شیمیایی و برخورد نور آفتاب نیز آثار مشابهی را به دنبال دارد. جلوگیری از تماس انگشتر فیروزه با آب، یک روش پیشگیری از تغییر رنگ آن است. افزایش دما نیز باعث تغییر رنگ فیروزه می‌شود به طوری که دما 250 درجه سانتی‌گراد قادر است رنگ آبی آسمانی فیروزه را به رنگ سبز مات تبدیل کند.

نماد شناخته شده برای سنگ فیروزه محبت، عشق و دوستی است؛ بنابراین انگشتر فیروزه زنانه کادو بسیار مناسب برای خانم‌ها است.

سنگ فیروزه ویژگی‌های دارد که افراد باتجربه و حرفه‌ای قادر به تشخیص سنگ فیروزه اصل از سنگ فیروزه تقلبی هستند. اینکه سنگ فیروزه چه رنگی است و یا به چه میزان سخت باشد نشان‌دهنده اصل یا تقلبی بودن آن است. بهترین و باکیفیت‌ترین نوع فیروزه، سنگ فیروزه با رنگ آبی آسمانی است.

خواص سنگ فیروزه سنگ فیروزه موجب تعادل رفتار می‌شود و از هیجانات رفتاری افراد جلوگیری می‌کند. از دیگر آثار روانی سنگ فیروزه می‌توان به کاهش افسردگی و استرس اشاره کرده که در نهایت باعث ایجاد آرامش در انسان می‌شود. بسیاری از افراد برجسته تاریخ معتقدند که سلامت روان و سلامت جسم با یکدیگر در ارتباط بوده و برهم تأثیر می‌گذارند و از آنجا که سنگ فیروزه موجب شادی روح آدمی می‌شود، می‌توان گفت این سنگ باارزش با کمک به سلامت روح آدمی به شکل غیرمستقیم به سلامت جسم او نیز کمک می‌کند. آثار مثبت سنگ فیروزه بر سیستم گوارش شامل جذب بهتر و آسان‌تر مواد غذایی است. از نقش ضدالتهابی سنگ فیروزه در درمان بافت‌های بدن نباید غافل شد. سنگ فیروزه برای افرادی که از بیماری‌های روماتیسمی و نقرس رنج می‌برند نیز بسیار مفید و مناسب است و به درمان این بیماری‌ها کمک می‌کند.

انگشتر فیروزه زنانه اصفهان

انگشتر فیروزه زنانه اصفهان انگشتر فیروزه در مناطقی که سنگ فیروزه موجود باشد و افراد آن منطقه علاقه‌مند به سنگ‌های زینتی و زیبایی باشند، ساخته می‌شود.

تولید انگشتر فیروزه سلطنتی در انواع زنانه و مردانه، در سراسر جهان تولید و عرضه می‌شود. در ایران نیز شهرهای مختلفی علاقه‌مند به تولید انگشتر فیروزه هستند.

یکی از شهرهای تولیدکننده انگشتر فیروزه، شهر اصفهان است. در این شهر علاوه بر معادن استخراج سنگ‌های فیروزه، افراد هنرمند و علاقه‌مند به هنر نیز موجود است.

شرکت‌های تولیدی انگشتر فیروزه در اصفهان با شرکت‌های تولیدی در سایر مناطق کشور و کشورهای خارجی همکاری می‌کنند. به دلیل کیفیت بالای سنگ فیروزه مورد استفاده در اصفهان، تراشکاری‌های دقیق و زیبا و تقاضای زیاد مردم برای خرید آن، در بازار جهانی جایگاه مناسبی دارد به‌گونه‌ای که درآمد بالایی از فروش آن به دست می‌آید.

هنرمندان ماهر در تولید انگشتر نقره می‌توانند به افراد علاقه‌مند در این حیطه در کارگاه‌های سنگ تراشی و ساخت انگشتر یا در شبکه‌های مجازی و به صورت ویدئویی آموزش دهند.

خریداران انگشتر نقره برای اینکه این انگشتر را با قیمت مناسب تهیه کنند، می‌توانند به‌صورت مستقیم از شرکت‌های تولیدی دریافت کنند.

انگشتر فیروزه زنانه ظریف

انگشتر فیروزه زنانه ظریف انگشتر فیروزه در طرح‌ها و ابعاد مختلفی تولید می‌شود.

انگشتر نقره ظریف از انگشترهای مورد استفاده زنان است. در صورتی که مردان از انگشترهای فیروزه با رینگ ضخیم، استفاده می‌کنند.

انگشتر فیروزه زنانه نقره

انگشتر فیروزه زنانه نقره انگشتر فیروزه با رکاب‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. یکی از رکاب‌هایی که در انگشتر فیروزه استفاده می‌شود، نقره است. انگشتر فیروزه نقره برای زنان و مردان تولید می‌شود این انگشتر خواص فراوانی برای بدن انسان دارد به گونه‌ای که در کنار خواص فیروزه، خواص نقره نیز شامل خواص کلی این انگشتر می‌شود.

از خواص فیروزه می‌توان به درمان درد شکم، تقویت چشم، درمان بیماری‌های چشمی ازجمله سفید شدن مردمک چشم، اصلاح گردش خون، کمک به کمبود اکسیژن، رفع مسمومیت‌های خونی، کمک به درمان بیماری‌های ناشی از تغذیه نامناسب مانند آناروکسی، درمان بیماری‌های تنفسی و ریوی، درمان گلودرد، پاک‌سازی نواحی آلوده به ویروس، کمک به عملکرد صحیح کبد، درمان میگرن و سردرد، کاهش دردهای استخوانی و عضلانی، درمان بیماری‌های معده مانند زخم معده، کاهش معده درد، کاهش درد اعضا، رفع یبوست، رفع سنگ کلیه، درمان بیماری‌های طحالی، افزایش کارایی سیستم ایمنی بدن، درمان آب مروارید، کمک به ترمیم بافت‌های بدن، درمان فتق، ازبین‌برنده انرژی منفی، ازبین‌برنده کابوس‌های وحشتناک، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد دوستی، محبت، عشق، صداقت و صمیمیت، افزایش قدرت و توان عقلی، ازبین‌برنده دشمنی‌های سخت، مظهر خوش یمنی، چشم زخم، پاک‌سازی ذهن، آسان شدن کارها، حفاظت در برابر بلایای طبیعی، افزایش برکت و رزق و حفاظت در برابر نیش جانوران اشاره کرد.

تسکین درد، ضدقارچ و باکتری، ازبین‌برنده میکروب‌ها، ایجاد آرامش در افراد، افزایش گردش خون، تنظیم سوخت و ساز، بهبود عملکرد غدد در بدن، کارکرد بهتر کلیه‌ها و حفظ سلامت بدن از خواص نقره محسوب می‌شوند.

به دلیل اینکه انگشتر فیروزه نقره مزایای بسیاری دارد، از این رو از محبوبیت زیادی برخوردار است به گونه‌ای که بازار فروش آن در جهان پررونق می‌باشد.

پیامبران و ائمه نیز به داشتن انگشتر فیروزه توصیه کرده‌اند:

پیامبر اکرم می‌فرماید: اگر کسی در روز یک مرتبه به سنگ فیروزه نگاه کند، در بهشت 5 مرتبه به روی او باز می‌شود.

امام صادق می‌فرماید: کسی که انگشتر فیروزه در دست کند، هیچ گاه فقیر نمی‌شود.

امام رضا می‌فرماید: کسی که از انگشتر فیروزه استفاده کند، خداوند به او فرزندهای شایسته عطا خواهد کرد.

امام هادی می‌فرماید: در زمان سفر از انگشتر فیروزه استفاده کنید زیرا شما را از بلایا در امان نگه می‌دارد.