با استفاده از مواد شوینده خودرو همسر مورد نظر خود را پیدا کنید

هنگامی که صحبت از پاک کننده ها و براق کننده های و مواد شوینده خودرو می شود، چندین سوال وجود دارد که مصرف کننده عادی قبل از خرید اجتناب ناپذیر خود به سرعت به آنها فکر می کند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که تفاوت بین شیشه پاک کن آمونیومی و غیر آمونیومی چیست، اگر می توانید از شیشه پاک کن فقط بر روی سطوح شیشه و ماشین استفاده کنید، و از چه سطوحی باید در هنگام استفاده از شیشه پاک کن ها اجتناب کنید، در این صورت حق با شماست.

مثل همیشه، ما اینجا در آزمایشگاه Theochem به تمام این سوالات و همچنین بهترین توصیه های خود را در زیر ارائه خواهیم داد، بنابراین تا زمانی که این مقاله را به پایان رساندید، یک حرفه ای برای تمیز کردن شیشه خواهید بود!

 

 

پاک کننده های آمونیاکی: دقیقاً تمایز واضح بین پاک کننده های آمونیومی و غیر آمونیه ای این است که پاک کننده های آمونیاکی با آمونیاک یا ترکیب شده با آن ترکیب می شوند.

دلیل این امر این است که آمونیاک به دلیل فشار بخار بالا، دارای ویژگی تبخیر سریع است. وقتی تبخیر می شود، خاک و گرد و غبار از خود باقی نمی گذارد.

همچنین، به دلیل ماهیت تبخیر سریع آمونیاک، کمتر احتمال دارد رگه هایی از خود به جای بگذارند که آن را به یک افزودنی ایده آل برای افزودن به پاک کننده های شیشه اتومبیل تبدیل می کند.

با این اوصاف، لطفاً 3 توصیه ما را برای پاک کننده های شیشه آمونیومی که باید استفاده کنید، ببینید.

Clearview: این پاک کننده شیشه و سطوح سخت مثل سطح ماشین تمیز کننده سریع، بدون رگه، افزودنی عالی به زرادخانه تمیز کردن شما است.

Clearview را می توان در یک مرحله آسان روی شیشه، ماشین ها،  فولاد ضد زنگ و کانترها استفاده کرد. در نهایت، Clearview از لحاظ اقتصادی فرموله شده است تا به شما کمک کند بیشترین هزینه را به دست آورید و آماده استفاده است تا بتوانید به سرعت آن سطوح شیشه ای رگه دار و موارد دیگر را تمیز کنید!

دومین توصیه ما برای پاک کننده های آمونیومی Mirror Image است که به عنوان یک پاک کننده شیشه و سطوح سخت ماشین ها تقویت شده با چندین حلال گریس برش عمل می کند.

Mirror Image به سرعت به گرد و غبار، دود، گریس و کثیفی در تمام سطوح شیشه ماشین نفوذ می کند. در نهایت، Mirror Image نیز آماده استفاده است، بنابراین در عرض چند ثانیه شروع به تمیز کردن می‌کنید!