تعریف سنگ فیروزه

این سنگ مقدس با سایه های طبیعی کم رنگ و شفاف مانند کهکشان راه شیری، در سایه های مقدس آبی-سبز آغشته می شود تا لایه ای اضافی از پاکسازی معنوی به ارمغان بیاورد. آبی رنگی است که روح را آرام می‌کند، جریان آب، انرژی پاک‌کننده زمین و موجی از انرژی را که می‌تواند از اعماق درون بیاید را به ما یادآوری می‌کند. سنگ فیروزه آبی با نامی از فرانسوی قدیم که به معنای ترکی است، شاید با توجه به تاریخ غنی ایرانی آن، تماماً انرژی منفی را پاک کرده و خوشبختی به ارمغان می آورد.

این سنگ از گوشه‌های زمستانی نوا اسکوشیا تا تپه‌های شنی خشک نامیبیا می‌آید و لرزش زمزمه‌ای کم به همراه دارد. فیروزه ای با رنگ سبزتر نیز در سرزمین های کوهستانی تبت یافت می شود. این سنگ در صحرای وسیع و باز موهاوی در کالیفرنیا و در سایر مناطق ایالات متحده کشف شده است که معادن آپاچی این سنگ آبکی را دعوت می کند تا از زمین بیرون بیاید و در دستان مردم جاری شود تاجر سنگ قیمتی در این راه بسیار موفق است.

فیروزه یکی از قدیمی ترین سنگ های شفابخش تاریخ است. برای قرن ها به عنوان یک ابزار شفابخش برای کل تمدن ها عمل کرده است. این یکی از اولین سنگ های قیمتی بود که تا به حال استخراج شد و قدمت آن به 6000 سال قبل از میلاد در شبه جزیره سینا مصر بازمی گردد. مصریان باستان مردگان خود را با فیروزه دفن می کردند و حتی در ایران و دیگر سواحل ایران، این سنگ ارزش معنوی زیادی دارد. در مکزیک، آزتک ها نیز چیز خاصی را در سنگ قیمتی فیروزه دیدند و اغلب از آن برای ساخت ماسک های زیبا استفاده می کردند. در دنیای مدرن‌تر ما، فیروزه مترادف با فرهنگ بومیان آمریکا است و مردم ناواهو و زونی اغلب از آن برای تهیه طلسم‌های زیبا، طلسم‌ها، آویزها، حلقه‌ها، دستبندها و حتی سگک‌های کمربند استفاده می‌کنند.

برای کسانی که می‌خواهند از این سنگ های ایران پاک‌کننده سر شفاف حداکثر استفاده را ببرند، در اینجا نحوه روی آوردن به فیروزه برای شفای عمیق هر روز آورده شده است.

تجارت سنگ های قیمتی

اگر فیروزه شما را وسوسه نمی کند، به راهنمای کریستال ضروری ما در اینجا نگاهی بیندازید و سنگی را بیابید که مستقیماً با روح شما صحبت می کند.

خواص درمانی فیروزه
انگشتر فیروزه روی میز
این کریستال خاص که فواید بسیاری را برای همه کسانی که فیروزه هاولیت را دوست دارند و می پوشند به ارمغان می آورد، هنگامی که شما را مجذوب می کند تا صدای واقعی خود را جاری کنید، بیشترین احساس را در خانه خود دارد. این سنگی است که خوش شانسی می آورد، زخم های کهنه را التیام می بخشد و به طور کلی بخت و اقبال بیشتری را در دنیای شما می بافد. در اینجا چند مزیت دیگر از آوردن جوهره آرام رنگ آبی به زندگی شما آورده شده است.

خواص فیزیکی شفابخش
فیروزه به عنوان یک سنگ چاکرای گلو، به درمان تمام مشکلات آن ناحیه کمک می کند. اگر گلودرد، مشکلات تنفسی، آلرژی، میگرن و سایر بیماری‌های جسمانی دارید که از گوش، بینی، گلو و ریه‌ها می‌گذرد، فیروزه همیشه مشتاق است به شما کمک کند.

این سنگ عمیقاً به نفس متصل است و از آنجایی که آب خنک آرامش‌بخشی را به ارمغان می‌آورد، می‌تواند به تنفس و ریه‌ها کمک کند تا جریان عمیق‌تری پیدا کنند، به این معنی که همه چیز از مشکلات برونش گرفته تا حملات پانیک به خوبی و واقعاً دور نگه داشته می‌شود. به طور کلی، فیروزه به عنوان یک صادرات سنگ تقویت کننده بهترین عملکرد را دارد و سرشار از خواص ضد التهابی است که می تواند به روماتیسم و ​​سایر مشکلات کمک کند. این سنگ تماماً در مورد تقویت سیستم ایمنی شما، کمک به شما برای جذب این مواد مغذی، از بین بردن اضطراب اسیدی برای رفع نوسانات خلقی و متعادل کردن کامل بدن فیزیکی و روح شما است تا در این گل و لای احساس شادابی، پاکی و سرحالی داشته باشید. جهان

صادرات فیروزه

خواص درمانی ذهنی و عاطفی
فیروزه در همه جا روی سلامتی شما معجزه می کند، اما به عنوان سنگی شفابخش برای سلامت عاطفی و روانی شما، جایی است که بیشتر می درخشد و می درخشد. انرژی شفابخش تماماً در مورد آرامش و صلح است – درست مانند قدم گذاشتن به رنگ های خنک آب های آرام در یک روز گرم. برای کسانی که احساس فرسودگی می کنند یا دوست دارند روحشان سنگین شود، این سنگ می داند که چگونه به طور موثر آن تله های زندگی را التیام بخشد، بنابراین می توانید به جای تلاش برای جمع کردن تمام احساسات خود در یک جعبه، رها شوید و وارد فضای خود شوید.