خرید باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر موجب سکته قلبی مردی شد

وقتی که باطری ماشین شارژی 12 ولت 7 آمپر به شدت آزمایش می شوند و سازندگان سیستم های ایمنی زیادی را برای اطمینان از ایمن بودن آنها در محل قرار می دهند.

اگر چند سال گذشته را با بنزین یا گازوئیل بسیار قابل اشتعال که در مخزن سوخت خود ذخیره شده است، رانندگی کرده اید، واقعاً جای نگرانی نیست.

بله، ولتاژهای بسیار بالایی در این مورد وجود دارد، اما مسافران هرگز در معرض شوک های خطرناک قرار نخواهند گرفت، و در هر صورت باتری ها معمولاً با بسته بندی کم در وسط خودرو در برابر ضربه محافظت می شوند تا از آسیب دیدن آنها در تصادف جلوگیری شود. ، که می تواند باعث آتش سوزی شود.

در صورت بروز آتش سوزی باید با خودروهای برقی برخورد کرد. اثرات زیست محیطی؟ مطالعات متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد در حالی که ساخت یک خودروی الکتریکی گران‌تر است، در واقع برای محیط زیست در کل چرخه عمر آن بهتر است.

باطری

هنگامی که یک خودروی الکتریکی به انتهای جاده می‌رسد، آن باتری‌های ارزشمند را می‌توان برداشته و برای ذخیره انرژی – خورشیدی یا بدون پیک برق  استفاده کرد تا خانه‌تان را به طور کارآمدتری تامین کند.

به گفته بسیاری از ناظران صنعت، سیستم های تامین انرژی هوشمند، چیز بزرگ بعدی است.

باتری حالت جامد چیست؟ فناوری حالت جامد می تواند نشان دهنده جهش بزرگ بعدی برای خودروهای الکتریکی باشد و می تواند برد بسیار بیشتری را در یک بسته فشرده تر ارائه دهد.

به بیان ساده، باتری های حالت جامد از الکترولیت جامد بر خلاف ژل مایع یا پلیمری موجود در باتری های لیتیوم یون فعلی استفاده می کنند.

این به معنای ردپای کوچک‌تر با نیازهای خنک‌کننده کمتر و در کل فضای کمتری برای بسته‌بندی پیشرانه نسبت به فناوری باتری معمولی است. دلیلی وجود دارد که چرا بسیاری از مفاهیم EV بازه های دیوانه وار خود را با فناوری حالت جامد پشت سر می گذارند.

نه دقیقا. اگرچه لیتیوم یون اساساً در مقایسه با حالت جامد به عنوان یک فناوری پایین‌تر است، اما هنوز از رقابت خارج نشده است. شرکت‌هایی مانند StoreDot سال‌ها تجربه تحقیق و توسعه با فناوری لیتیوم-یون دارند، و هنوز در حال یافتن راه‌هایی برای گسترش بیشتر آن هستند.

به عنوان مثال، StoreDot اخیرا فناوری شارژ سریع جدیدی را معرفی کرده است که می تواند تا سال 2024 به ازای هر 5 دقیقه شارژ، سرعت 100 مایل را برای هر 5 دقیقه شارژ داشته باشد.

تولید انبوه در همان سال و با سرمایه گذارانی از جمله دایملر، بی پی، ولوو و Polestar می تواند لیتیوم یون را برای سال های آینده در خودروهای الکتریکی ما نگه دارد.