ساخت جدیدترین لوازم آرایش با استفاده از نمک صورتی برای بانوان سخت پسند

کسانی که فشار خون بالا دارند باید مصرف نمک صورتی را به 1500 میلی گرم در روز محدود کنند منبع مورد اعتماد. با یک متخصص تغذیه صحبت کنید تا تغییرات رژیم غذایی را تعیین کنید که می تواند برای محدود کردن مصرف سدیم ایجاد شود.

نمک حاوی 40 درصد سدیم است. هنگامی که از مصرف سدیم آگاه هستید، دانستن مقدار سدیم در مقادیر معینی از نمک می تواند مفید باشد.

هنگامی که افراد بیش از نیاز خود سدیم دریافت می کنند، کلیه های آنها سعی می کنند تا سدیم اضافی را از طریق ادرار دفع کنند. اگر کلیه‌ها نتوانند سدیم کافی را خارج کنند، شروع به تجمع در مایع بین سلول‌ها می‌کند که به عنوان مایع بینابینی شناخته می‌شود.

این باعث می شود حجم آب و حجم خون افزایش یابد و فشار بیشتری بر قلب و عروق خونی وارد شود.

نمک

تعدادی از بیماری های جدی با مصرف زیاد سدیم مرتبط هستند، از جمله:

فشار خون بالا، بیماری قلبی، سکته، آسیب کبدی، پوکی استخوان، بیماری کلیوی
مصرف بیش از حد نمک حتی ممکن است به بیماری‌های خودایمنی مانند مولتیپل اسکلروزیس، آرتریت روماتوئید، لوپوس و پسوریازیس کمک کند، زیرا باعث تحریک بیش از حد سیستم ایمنی می‌شود.

تحقیقات انجام شده در سال 2015 نشان می دهد که ارتباط مستقیمی بین مصرف نمک و چاقی وجود دارد، به طوری که افزایش 1 گرم در روز در مصرف نمک با افزایش بیش از 25 درصدی خطر چاقی در بزرگسالان و کودکان مرتبط است.

در حال حاضر هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد نمک صورتی هیمالیا فواید سلامتی بیشتری نسبت به نمک معمولی دارد.

جایگزینی نمک خوراکی دانه ریز با کریستال های نمک صورتی هیمالیا ممکن است به کاهش مصرف سدیم کمک کند، اما، مانند هر نمک دیگری، حتما از آن در حد اعتدال لذت ببرید.

مجموعه ای عالی از نمک صورتی هیمالیا برای خرید آنلاین با هزاران نظر مشتری وجود دارد.

بررسی پزشکی توسط ناتالی اولسن، R.D.، L.D.، ACSM EP-C – توسط Jayne Leonard در 30 ژوئیه 2018

فشار خون بالا: 2 داروی فشار خون به همان اندازه در کارآزمایی های بزرگ موثر هستند.

مطالعه موش نشان می دهد که دوزهای بالای استاتین ممکن است بر سلامت استخوان تأثیر بگذارد IBD: رنگ قرمز متداول غذایی ممکن است باعث التهاب روده، کولیت شود.
دیابت نوع 2: متفورمین ممکن است به طور قابل توجهی خطر جایگزینی مفصل را کاهش دهد