نشستن روی صندلی ماساژور سنگ یشم پوستتان را درخشان تر می کند

لازم به ذکر است صندلی ماساژور سنگ یشم می توانند انعطاف پذیری را افزایش دهند و دامنه حرکت را با کشش و شل کردن عضلات بهبود بخشند. آزاد کردن گره ها و بافت اسکار و افزایش گردش خون در نهایت منجر به بهبود انعطاف پذیری و دامنه حرکتی می شود.

از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند
صندلی های ماساژور نه تنها برای آسیب های موجود مفید هستند، بلکه از بروز آسیب های جدید نیز جلوگیری می کنند. به عنوان مثال، استفاده از صندلی های ماساژور برای ریکاوری بعد از تمرین باعث کاهش تنش و فشار عضلانی می شود.

باعث بهبود سریعتر می شود. صندلی های ماساژ با بهبود گردش خون در نواحی آسیب دیده، روند بهبودی را تسریع می کنند. عرضه ثابت اکسیژن، مواد مغذی مهم، و گلبول های سفید خون باعث بهبود سریع می شود.

 

سطح انرژی را افزایش می دهد
صندلی های ماساژ به شما کمک می کند تا بعد از یک روز طولانی و خسته کننده دوباره انرژی بگیرید. آنها ماهیچه های خسته شما را شل می کنند و سطح انرژی شما را افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید: چرا صندلی ماساژور برای شما خوب است؟

تمامی محصولات ظریفه ایالات متحده آمریکا واجد شرایط HSA و FSA هستند. این بدان معنی است که شما می توانید وجوه پس انداز بهداشتی خود را برای خرید هر یک از محصولات ما کمک کنید! انعطاف پذیری و دامنه حرکت را بهبود می بخشد.

در نتیجه هر گونه آسیب عضلانی، فیبرهای کلاژن به طور طبیعی شروع به تجمع در ناحیه آسیب دیده برای اهداف درمانی می کنند. با این حال، این الیاف همیشه از الگوی کامل پیروی نمی کنند و می توانند به طور ناهموار شکل بگیرند. این حرکت و انعطاف پذیری عضلات آسیب دیده را مهار می کند.