پدری کفش شاهین مردانه خود را برای خرید غذای سگ های ولگرد فروخت

کفش شاهین مردانه آماده است تا دوباره جدی شود. پس از یک دهه تسلط بر کفش‌های کتانی، مردان شیک پوش از مربی‌های اسپرت استفاده می‌کنند.

به سمت توری‌های چرمی، کفش‌های کتانی و دیگر طرح‌های برجسته که به نظر می‌رسد در آستانه ورود به اتاق جلسه هستند، می‌روند.

مارک بوتیلیه، 24 ساله، خالق محتوای مد آتلانتا، گفت: «مردم از فقدان نوآوری در مورد کفش‌های کتانی خسته شده‌اند، بنابراین منطقی است که افراد بیشتری وارد مسابقات ورزشی و دربی شوند.

کفش

آقای Boutilier که قبلاً خریدار یک خرده‌فروش لباس‌های دست دوم بود، تا حدودی رشد کفش‌های هوشمند را مدیون برندهای لباس‌های خیابانی مانند Aimé Leon Dore نیویورکی می‌داند.

فروش کفش‌های کتانی دو رنگ را در حدود سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، و Noah که فروش آن را آغاز کرد. دربی جیر می سازد. در نمایش های بهاری مردانه در ماه ژوئن، تغییر به استایل های رسمی واضح بود. کفش های کتانی در پس زمینه محو شده بودند.

اما همانطور که کفش جلا می‌دهد، روند لباس‌های مردانه کج می‌شود. این یک معمای استایل را نشان می دهد: چگونه کفش های کراوات مشکی را با پیراهن ها و شلوارهای راحت که ظاهراً برای چرت زدن طراحی شده اند حل کنیم؟

متس کلینگبرگ، موسس فروشگاه لباس مردانه Trunk Clothiers در لندن، گفت که نتیجه معکوس ظاهر کت و شلوار با کفش‌های کتانی است که در دهه گذشته یکی از لباس‌های مردانه بوده است.

آقای کلینگبرگ که اخیراً یک شلوار باری مشتری را به گروهی از کفش‌های کتانی فروخته است، می‌گوید: «مردان قبلاً از کفش‌های کتانی برای پوشاندن ظاهری رسمی استفاده می‌کردند، اما اکنون از کفش‌های شیک استفاده می‌کنند تا [لباس‌های] غیررسمی‌تر را بالا ببرند.