پریدن لوبیا سفید درشت به گلوی کودکی جان او را گرفت

لوبیا شمالی بزرگ اندازه متوسطی دارد و طعم مغزی و گوشت سفت تری دارد. این لوبیا سفید درشت بزرگتر از لوبیا دریایی است اما کوچکتر از لوبیا کانلینی است.

این لوبیا با پوست نازک می تواند شکل خود را بهتر حفظ کند و معمولاً در کاسوله ها، سوپ ها و خورش های فرانسوی استفاده می شود.

لوبیا لیما (لوبیا کره ای) کوچک، صاف و خامه ای با بافت کره ای است. این لوبیاهای مایل به سبز از همه نشاسته‌ای هستند و اغلب در سوپ، خورش، سوکوتاش و کاسرول استفاده می‌شوند.

عبارت «لوبیا بریز» ممکن است از یک سیستم رأی دهی دموکراتیک در یونان باستان الهام گرفته شده باشد. به رای دهندگان هر کدام یک لوبیای سفید، سیاه و قهوه ای داده شد.

لوبیا

رای دهندگان هر یک از لوبیاها را در کوزه قرار می دهند. لوبیا سفید به معنای بله بود، لوبیا قهوه ای یک نه نرم بود، در حالی که لوبیا سیاه یک نه قوی بود.
لوبیا سفید حاوی طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است. در اینجا تجزیه غذایی لوبیا سفید است.

مشخصات غذایی لوبیا سفید
طبق گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده، 1 فنجان (179 گرم) لوبیا سفید پخته شده حاوی مصرف غذاهای غنی از فیبر رژیمی (مانند لوبیا سفید) ممکن است به مدیریت یبوست کمک کند، زیرا فیبر به حجیم شدن مدفوع و دفع آسان آن کمک می کند.

بررسی منتشر شده در مجله جهانی گوارش نشان می دهد که مصرف فیبر غذایی می تواند دفعات مدفوع را در بیماران مبتلا به یبوست افزایش دهد.

چه چیزی باعث می شود لوبیا سفید در رژیم غذایی شما گنجانده شود؟ در بخش بعدی لیستی از فواید سلامتی آنها را برای شما آورده ایم.

فواید لوبیا سفید برای سلامتی، ممکن است با کاهش وزن کمک کند. لوبیا سفید ممکن است به کاهش وزن کمک کند

حبوبات سرشار از فیبر، پروتئین و کربوهیدرات های دیر هضم هستند که به افزایش سیری کمک می کند. یک مطالعه نشان می دهد که فعالیت بازدارنده آلفا آمیلاز لوبیا سفید نیز به کاهش وزن کمک می کند.

(آلفا آمیلاز یک آنزیم گوارشی است که مسئول تبدیل کربوهیدرات های پیچیده به قندهای ساده است). این فرآیند جذب کربوهیدرات ها را کند می کند. علاوه بر این، 60 فرد دارای اضافه وزن کمی که با عصاره لوبیا سفید تغذیه شده بودند به طور قابل توجهی وزن کم کردند.