کشف ویترین معرق کاری شده به جا مانده از کشتی تایتانیک در اعماق اقیانوس آرام

اول از همه، بوفه چیست؟ ویترین معرق کاری شده که بیشتر به عنوان بوفه شناخته می شود، کابینتی است که آزادانه در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری قرار می گیرد. چیدمان آن معمولاً شامل مجموعه ای از کابینت ها و کشوها است که روی آن یک صفحه چوبی برای نگهداری غذا، ظروف و وسایل تزئینی قرار می گیرد.

این قطعه شیک را می توان ویترین نامید زیرا در اتاق غذاخوری از آن استفاده می شود. اگر همان قطعه را در ورودی یا اتاق نشیمن قرار دهید، احتمالاً آن را بوفه، کنسول یا به سادگی یک کابینت می نامند.

اگرچه به طور سنتی برای استفاده از ویترین در یک اتاق ناهار خوری رسمی و مجزا در نظر گرفته شده بود، اما مطمئناً دیگر اینطور نیست، زیرا اکنون به طور مرتب در آشپزخانه ها و اتاق های نشیمن و حتی گاهی اوقات در اتاق خواب ها یا راهروها استفاده می شود.

قبل از خرید، عملکرد و فرم مورد نظر ویترین را در نظر بگیرید. مهم است که شکل و سبک مناسب را متناسب با فضا و نیازهایتان انتخاب کنید: هر چند وقت یک‌بار سرگرم می‌شوید، چه چیزهایی را باید ذخیره کنید و غیره.

یک قطعه کاربردی را انتخاب کنید که با رنگ‌ها و سبک موجود شما هماهنگ باشد یا یکی را انتخاب کنید که باعث شود یک بیانیه جسورانه در اتاق این یک راه جذاب برای جلوگیری از بهم ریختگی است.

چه یک اتاق غذاخوری رسمی بزرگ، یک اتاق غذاخوری اختصاصی آرام، یا یک فضای نشیمن، آشپزخانه و ناهارخوری با پلان باز داشته باشید، بوفه یا بوفه یک سرمایه گذاری عالی برای مبلمان است.

ویترین چیست؟ ویترین ها حتی قبل از دوران کابینت های مجهز، یکی از لوازم اصلی دکوراسیون منزل بوده اند. ویترین ها در قرن 18 و 19 در انگلستان به عنوان یک مبلمان اتاق ناهارخوری محبوب در خانه های مرفه ظاهر شدند.

در طول این مدت، خانواده ها به اندازه کافی مرفه شدند که اتاقی را صرفاً به غذاخوری اختصاص دادند. آنها اغلب قطعات تزئینی بودند که برای نگهداری اقلام عمومی تر از سرو ظروف به تنهایی استفاده می شدند. ویترین انگلیسی به طور سنتی در برابر دیوار پشتی یک اتاق غذاخوری با ارتفاع تقریباً کمر قرار می گرفت.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.