مصرف چیپس انبه خشک در آفریقا موجب تیره شدن پوست می شود

به طور کلی، چیپس انبه خشک و سبزیجات خشک می شوند تا پایداری ذخیره سازی آنها افزایش یابد، نیازهای بسته بندی به حداقل برسد و وزن حمل و نقل و در نتیجه هزینه های حمل و نقل کاهش یابد.

رطوبت کمتر چیپس انبه خشک از رشد و تولیدمثل میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند و باعث عدم فعالیت واکنش های تخریبی ناشی از رطوبت می شود.

چیپس انبه خشک منبع خوبی از انرژی هستند زیرا حاوی قندهای غلیظ میوه هستند. غذاهای خشک دارای فیبر و کربوهیدرات بالا و چربی کم هستند و آنها را به گزینه های غذایی سالم تبدیل می کند.

چیپس

اگرچه چندین محقق سینتیک خشک کردن چیپس انبه خشک مختلف مانند خشک کردن برش های انبه خام را بررسی کرده اند، اما ویژگی های خشک کردن چهار گونه از گونه های انبه صادرات محور در غنا به طور کامل مشخص نشده است.

در حال حاضر در کمبود اطلاعات در مورد رفتار چیپس انبه خشک در هنگام خشک کردن. باز هم، تأثیر ترکیبی دما و تنوع بر پارامترهایی که بر کیفیت غذا و ترجیح مصرف‌کننده تأثیر می‌گذارند مانند اسیدیته، رنگ و ویتامین C به طور کامل از بین نرفته‌اند.

همچنین چندین نظریه الف مدل‌های دوم در مورد مکانیسم خشک‌کردن چیپس انبه خشک مواد غذایی بررسی شده‌اند.

نظریه‌های مویرگی و انتشار مناسب‌ترین هستند. در تلاش برای شناسایی یک مدل خشک کردن مناسب برای توصیف حرکت رطوبت در انبه 12 مدل خشک کردن لایه نازک برای شناسایی مدل(های) بهترین تناسب مورد ارزیابی قرار گرفت.

این مطالعه راهی جایگزین برای کشاورزان و فرآورده‌هایی فراهم می‌کند که ممکن است در موقعیتی برای تولید و فروش چیپس‌ انبه خشک به صورت محلی و همچنین برای صادرات سرمایه‌گذاری کنند.

انبه‌هایی که پروتکل‌های صادرات تازه را برآورده نمی‌کنند و فاقد نیاز قابل قبول بریکس برای فرآوری آبمیوه هستند، ممکن است به سمت تولید چیپس انبه خشک هدایت شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.