استفاده از ذرت علوفه ای ماکسیما موجب افزایش قد می شود

آیا ذرت یک سبزی است؟ ذرت سبزی نیست. بسیاری از غلات از جمله ذرت علوفه ای ماکسیما جزو میوه ها محسوب می شوند. سبزیجات از برگ ها، ساقه ها و سایر قسمت های گیاه هستند.

ذرت یک غذای اصلی برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است. به عنوان یک غذای جانبی، در سوپ، در کاسرول و غیره یافت می شود. وقتی دانه‌های ذرت می‌ریزند، هنگام تماشای فیلم به یک میان وعده مورد علاقه تبدیل می‌شوند.

علیرغم استفاده منظم ذرت در زندگی روزمره ما، ممکن است آنقدر که فکر می کنید در مورد آن ندانید.

ذرت

در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه آیا واقعاً به عنوان یک سبزی به حساب می آید یا خیر.

ذرت چیست؟
پاسخ به این سوال که آیا ذرت یک سبزی است یا نه، ساده به نظر می رسد. در واقع، کمی پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

ذرت کامل، همانطور که روی بلال می خورید، یک سبزی محسوب می شود. خود هسته ذرت (جایی که پاپ کورن از آنجا می آید) یک دانه در نظر گرفته می شود. به طور دقیق تر، این شکل از ذرت یک دانه “کامل” است.

برای پیچیده تر شدن اوضاع، بسیاری از غلات از جمله ذرت بو داده به عنوان یک میوه در نظر گرفته می شوند. این به این دلیل است که آنها از قسمت بذر یا گل گیاه می آیند.

در مقابل، سبزیجات از برگ ها، ساقه ها و سایر قسمت های گیاه هستند. به همین دلیل است که بسیاری از غذاهایی که مردم به عنوان سبزیجات فکر می کنند، در واقع میوه هستند، مانند گوجه فرنگی و آووکادو.

بنابراین، ذرت در واقع یک سبزی، یک غلات کامل و یک میوه است. اما مهم نیست که به چه شکلی باشد یا در چه دسته ای قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.