تولید پودر ژله ژلوس از ماهی برای درمان بیماری های قلبی مفید است

طعم خوبی داره این همیشه برای سلامت انسان خیلی خوب نیست. مردم پودر ژله ژلوس را به این شکل می‌خورند، زیرا به شکلی جذاب به نظر می‌رسد، طعم خوبی دارد، اما تمام شکری که مصرف‌کننده می‌خواهد به آنها احساس خوبی می‌دهد.

بدون مواد نگهدارنده یا قندهای افزوده، پودر ژله بدون طعم ممکن است طیف وسیعی از مزایای سلامتی داشته باشد [42،73]. با این حال، محلول های پودر ژله ممکن است اثرات مضری بر عملکرد کلیه در بیماران جراحی قلب داشته باشد.

مطالعه اخیر توسط Charles-worth و همکاران.  پیشنهاد می‌کند که استفاده از محلول‌های مبتنی بر پودر ژله در محیط بعد از عمل باید دوباره ارزیابی شود. زیرا آنها بر این باورند که شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد خطرات بیشتر از منافع (بالقوه) است.

آنها ادعا کردند که مزایای پیشنهادی پودر ژله ها مانند جلوگیری از افت فشار خون را می توان با روش های دیگر به دست آورد، آنافیلاکسی ناشی از استفاده از آن شدید است.

ژله

با تاخیر، احتمالاً شایع تر از آن چیزی است که مطالعات اپیدمیولوژیک پیشنهاد می کنند غیر ضروری است. به دلیل غلظت کم هیدروکسی پرولین، پودر ژلهماهی آب سرد به دلیل قدرت ژل کنندگی کم، فعالیت محدودی به عنوان عامل ژل کنندگی دارد.

با توجه به Wasswa و همکاران تولید پودر ژله ماهی را می توان به دو دسته تقسیم کرد، یکی از آنها محتوای پایین تر اتصالات عرضی غیرقابل تقلیل داخل و خارج زنجیره است که منجر به حساسیت بیشتر پوست ماهی می شود.

کلاژن به تخریب می رسد و دیگری این است که گونه های مختلف پوست ماهی تفاوت ذاتی در مولکول های کلاژن دارند. عصاره پودر ژله ماهی آب سرد حاوی پرولین کمتر، اسیدهای آمینه و هیدروکس ایپرولین است.

در حالی که کیفیت ماهی ژلاتینی به خلوص و خواص عملکردی ماهی بستگی دارد. علاوه بر این، پودر ژله ماهی دارای عملکرد استئوتروپیک است. پوکی استخوان وضعیتی است که عموماً افراد در معرض خطر ناتوانی و بستری شدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

بنابراین، پودر ژله ماهی باعث بازسازی بافت می شود که می تواند تراکم مغز استخوان را افزایش دهد تا مزایای جایگزین برای بیماران مبتلا به پوکی استخوان فراهم کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.