خرید ساعت lond weil در کشور ایتالیا ممنوع شده است

اگر با دست راست می نویسید، مچ دست چپ مکان طبیعی برای دور نگه داشتن ساعت lond weil از آسیب است.

با توجه به اینکه 90 درصد از جمعیت عمومی از دست راست خود به سمت چپ برای بسیاری چیزهای دیگر به غیر از نوشتن استفاده می کنند، حتی زمانی که خودکار جای خود را به توپ می دهد، باز هم برای راست دست ها چپ بودن در هنگام پوشیدن منطقی تر است.

یک ساعت (البته همچنان ساعت مچی دست راست می پوشند؛ فضانورد مایکل کالینز، خلبان ماژول فرماندهی آپولو 11، پنجه جنوبی بود و همیشه ساعت خود را روی مچ دست راست خود می بست).

با این حال، امروزه، پوشیدن ساعت مچی روی مچ دست چپ بسیار فراگیر است و یک نظرسنجی کاملا غیررسمی و از نظر آماری بی‌اهمیت از همکاران من در HODINKEE پاسخ‌های جالبی را به همراه داشت.

ساعت

“زن در سمت راست خود می پوشد، او همیشه می پوشد، نه چپ دست. پدر من سمت راست خود را می پوشد اما چپ دست است.”

من ساعتم را به دو دلیل روی مچ دست راستم می‌بندم. اول اینکه من چپ دست هستم، بنابراین هنگام نوشتن ساعتم را روی میز نمی‌کشم یا خطر ضربه زدن به آن را ندارم. در حالی که دست هایم را می شوم، آب بدهم.»

من چپ دست هستم اما ساعتم را در سمت چپم می گذارم زیرا بیش از حد با هنجارهای اجتماعی مطابقت داشته ام.

“من چپ هستم، اما مال من را روی مچ دست چپ بپوش. من تازه بزرگ شدم و دیدم پدرم دستش را روی آن بازو بسته است و از او کپی کردم. پوشیدن مچ دست راستم به نظر اشتباه است، lol.”

“من چپ دست می نویسم اما همچنان چپ می پوشم زیرا دیگر به سختی می نویسم!”

یک ساعت‌ساز در تیم می‌گوید: «اضافه می‌کنم که تعداد نامتناسبی از همکلاسی‌های من در مدرسه ساعت‌سازی نیز چپ دست بودند و همه ما ساعت‌هایمان را روی مچ دست راست می‌بستیم».

نوشتن با دست تا حد زیادی جای خود را به تایپ کردن داده است (با انگشت شست شما، زمان زیادی) و این باعث می شود به این فکر کنم که آیا تمایلی به استفاده بیشتر از ساعت وجود دارد یا خیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.