مردی با ساعت پتک فیلیپ اتوماتیک اصل به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت

وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، ذکر نکردن الساندرو سکوارزی دشوار است.

صفحه او یک سفر دیوانه‌وار در میان اتومبیل‌های قدیمی، ساعت پتک فیلیپ اتوماتیک اصل قدیمی و لباس‌های ایتالیایی است. پیروی از این نوع شخصیت های پسر برای همیشه الهام گرفتن و درک دیدگاه های جدید مهم است.

در همین راستا، لینکی را برای شما می گذارم که می توانید از مصاحبه انجام شده با او از موضوع “چگونه با الساندرو اسکوارزی شروع به جمع آوری ساعت کنیم” لذت ببرید.

وقتی صحبت از اشتیاق به آقایان به میان می آید، مت هرانک و صفحه اینستاگرامش موسسه ای در این زمینه هستند. هرکسی که او را دنبال می کند، با تعریف خود به عنوان یک عاشق ساعت، مسافر، غذاخور و نوشیدنی، متوجه می شود که چقدر آسان و سرگرم کننده است.

ساعت

که وارد دنیای ساعت سازی، ماشین های قدیمی، پارچه ها، چرم ها و نگرونی شوید… برای دسترسی به مصاحبه کامل اینجا را کلیک کنید.

این تلاشی برای حمایت از خود نیست، بیایید واضح بگوییم، من واقعاً متقاعد شده‌ام که یک تازه‌کار که صفحه واچ اسپتر ایتالیایی را دنبال می‌کند می‌تواند به سرعت متوجه شود که نزدیک شدن به دنیای ساعت‌سازی چقدر آسان است.

این صفحه در واقع درخشان، ساده و تازه است، با پیوندهای زیادی که ذهن شما را به قدم زدن بین کنجکاوی ها و بینش های منحصر به فرد می برد. و اگر در حال خواندن این مقاله هستید، از قبل می دانید که…

چند اکانت اینستاگرام دیگر که ما به شدت پیشنهاد می کنیم:

اول از همه، من می خواهم بگویم که آنها کامل ترین منابع را ارائه می دهند و استدلال های زیادی در مورد این موضوع در اختیار خواننده قرار می دهند که برای هر سطح آمادگی مناسب است.

آنها معمولاً به صورت محفظه‌های چندرسانه‌ای ساخته می‌شوند که با تلاقی آرگومان‌های خاص، از مقالات بخش، مصاحبه‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و بسیاری از مطالب دیگر متفاوت هستند. برخی از آنها را با هم ببینیم.

مجله کامل ساعت‌های لوکس Hodinkee می‌تواند اخبار، بررسی‌ها و اطلاعات مربوط به صنعت را به همه کسانی که وارد این دنیا می‌شوند ارائه دهد.

برای کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارک های اصلی در این بخش هستند، من قویاً توصیه می کنم به صفحه اختصاصی مراجعه کنند. در داخل می‌توانید تمام مارک‌های ساعت‌های مچی که در مجله پوشش داده شده‌اند را انتخاب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.