کاربرد پسته فیض آباد در بخش مراقبت های چشم پزشکی کشور فرانسه

برای سلامت چشم مفید است پسته فیض آباد منبعی غنی از آنتی اکسیدان های لوتئین و زآگزانتین است که برای سلامت چشم ضروری هستند.

طبق گفته انجمن بینایی سنجی آمریکا، لوتئین و زآگزانتین شانس ابتلا به بیماری های مزمن چشم مانند آب مروارید را کاهش می دهند. آنها همچنین می توانند به محافظت در برابر دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) کمک کنند.

AMD و آب مروارید از جمله دلایل اصلی نابینایی در ایالات متحده هستند.

خوردن یک رژیم غذایی سالم، از جمله پسته، روشی امیدوارکننده برای کمک به پیشگیری از ابتلا به این بیماری های چشمی است.

پسته

برای سلامت روده مفید است، همه آجیل ها سرشار از فیبر هستند که با حرکت دادن غذا در روده و جلوگیری از یبوست، سیستم گوارشی سالم را تشویق می کند.

نوعی فیبر به نام پری بیوتیک نیز ممکن است باکتری های خوب روده را تغذیه کند. تغذیه باکتری های خوب به آنها کمک می کند تا تکثیر شوند و باکتری های مضر را از بین ببرند.

منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که خوردن پسته و تا حدی بادام ممکن است سطح باکتری های مفید روده را افزایش دهد.

پروتئین بالا برای گیاهخواران و گیاهخواران پسته به نیاز روزانه فرد به پروتئین کمک می کند، تقریباً 6 گرم منبع مطمئن پروتئین در هر وعده 1 اونس.

پروتئین تقریباً 21٪ منبع مطمئن از وزن کل آجیل را تشکیل می دهد و آن را منبع خوبی برای گیاهخواران و وگان ها و سایر افراد می کند.

پسته همچنین نسبت به سایر آجیل‌ها از جمله بادام، فندق، گردو، اسپند و گردو نسبت به منبع مطمئن اسیدهای آمینه ضروری، بلوک‌های سازنده پروتئین، بالاتر است.

از آنجایی که پسته دارای ارزش کالری پایین و محتوای فیبر و پروتئین بالا است، ممکن است برای افرادی که مایل به مدیریت وزن خود هستند مفید باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.